Mi-a venit o idee genială de branding pentru România:
Romania, Europe's India
Mmmmmm? Nu-i aşa că-i tare? (i'm a genius, yes, I know... :)
Eu zic că transmite tot ce trebuie. Manele, mâncaţ-ahş, la greu, ia d-acilea, buric, buric, uite alba, uite neagra, iacă două, uite nu e. Specific naţional, ce pana mea. Păi nu?! Şi mai transmite şi ideea că suntem tari în IT, poa' să vină ăştia să facă outsourcing, uaaaaaaa, helău săr, gritings!... ui ar an izo bulşitvax sertifaid campăni, ui hev a plen: to cat ior ixpensis, vrâşt, vrâşt!... cu cuţâtu'... şi mai transmite şi ideea de civilizaţie străveche, păi nu?... nu de la Râm ne tragem noi?... de 2000 de ani p'acili-şa... deci Roma, Bombay, nu contează, same shit, ceva vechi, de pe timpul lui Nabucodonosor. Aşa. Plus că ne va creşte turismul, oaileu, ce-o să ne mai crească, de ce naiba să meargă ăştia până la Taj Mahal când poa' să meargă uite colea la Bolitin sat în jud. Teleorman?! Păi nu?! Aşa. Plus că o băgăm şi p-aia cu UE, adică India, India, da' în UE... mă-nţelegeţi 'mneavoastră... adică România nu e doar o Indie, ci e mai tare ca India însăşi, e cea mai tare Indie, că doar e în UE...
Păi nu?!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu