După ce în toamnă a îndemnat oamenii să stea acasă, acum Iohannis cică ne cheamă la un referendum.
Să fie sănătos și să voteze cine o vrea. Eu, nu.
Referendumul din toamnă putea fi „trântit” prin multe alte mijloace, și în primul rând prin cel mai cavaleresc mod cu putință, și anume prin câștigarea lui de către tabăra care i se opunea. În loc de asta s-a adoptat soluția cea mai facilă, boicotul. Președintele a considerat că o problemă care fusese trimisă în parlament cu vreun milion de semnături și care în cele din urmă a scos din case 3,8 milioane de cetățeni e o non-problemă.
Bine, mă. Vă vedeți la urne. Sper să fiu doar unul din 3,8 milioane care se vor pișa pe referendumul lui Iohannis așa cum și el s-a pișat pe cel din toamnă. N-are decât să scoată singur alte 6 milioane de oameni care să-l bage în seamă și să-i facă pragul.
21.3.19
4.3.19
Ego-ul mai mare decât creierul
Când un (pretins) om de marketing se dă pe sine drept exemplu de consumator atunci când trebuie să justifice investiția pe un anumit canal de marketing, atunci înseamnă că are ego-ul mai mare decât creierul care ar trebui să-i conțină știința marketingului...
Scris de
Lucian Sarbu
la ora
14:23
0
comments
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest
Abonați-vă la:
Postări (Atom)