Mă uitam pe site-ul Internetics, rubrica de comerţ virtual. Două lucruri surprinzătoare mi-au atras atenţia în mod deosebit.
1. Uitaţi-vă la anii de început. Magazinele virtuale premiate la vremea aia (2001, 2002...) sunt, fără excepţie, oale şi ulcele.
2. Câştigătorul ultimei ediţii, site-ul Altex, e o mizerie. Sau poate greşesc. Mizerie e puţin spus. "Porcărie" (de la "porc") ar fi mai bine. Un layout de 2 lei, nici o umbră de optimizare, fişa produsului (implicit baza de date din spate) mai mult decât sărăcăcioasă, iconuri desenate parcă de nişte copii cretini. M-Rex-ul nostru, în varianta basic, aia de 499 de euro, are mai multe facilităţi decât site-ul Altex. Asta mă face să cred că festivalul e într-adevăr o panaramă la care premiile trebuie să justifice bugetele indecente care s-au supt de la clienţi.
Concluzia e sumbră: pentru piaţa de comerţ online, Interneticsul nu a reprezentat şi nu reprezintă un etalon.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu