10.12.21

Episăptămâna 48 aduce câteva surprize

În sfârșit, cu o nouă întârziere (la început publicau marțea... apoi miercurea... acum văd că s-a ajuns vinerea) autoritățile au publicat datele relevante pentru săptămâna 29 nov. - 5 decembrie. Prima surpriză: procentul mare de victime vaccinate, nu mai puțin de 16,5%, ceea ce face ca eficacitatea vaccinurilor împotriva riscului de deces să se fi dus în bălării: pe această săptămână a ajuns la numai 72,59%, ceea ce înseamnă că, practic, mai bine de un sfert dintre cei vaccinați* au fix același risc de deces ca și nevaccinații.

Poate din cauza asta, pentru prima oară, autoritățile au simțit nevoia să insereze în buletinul informativ un avertisment nou: „Dintre cei vaccinați care s-au îmbolnăvit, peste jumătate erau fie imediat după vaccinare, fie la mai mult de 6 luni de la ultima doză”.

De parcă asta ar trebui să fie o scuză! 😒

Nu de alta, dar în primăvară toată mașinăria de PR (ca să nu zic mașinăria de mâncat căcat) a lui Pfizer zicea că mizeria lor produce „lasting immunity” (Pfizer Vaccine Induces Immune Structures Key to Lasting Immunity | The Scientist Magazine® (the-scientist.com) - și ăsta e doar unul dintre miile de articole de același fel...)

Practic, Pfizer și cu politicienii acoliți s-au comportat fix ca escrocii ăia de care ați auzit zilele trecute că ziceau că repară acoperișuri și, după ce începeau efectiv reparația acoperișului, veneau cu diverse pretenții „extra”. (Gruparea care a speriat România cu înşelăciuni prin metoda „Acoperişul”. Ocupau casele proprietarilor cu forţa | adevarul.ro).

Dacă ăia au meritat pușcăria, oare Bourla și cu Ursula ce merită? ** 😒

Partea bună, totuși, e că pe săptămâna în curs cifrele par să-și fi revenit, ponderea vaccinaților decedați nu ar trebui să depășească 11-12%.

A doua surpriză e legată de viteza incredibilă cu care se golesc spitalele și secțiile ATI. În sezonul de iarnă trecut, între 15.10.2020 și 18.05.2021 nu au fost sub 716 pacienți la ATI. Așadar mai bine de 7 luni, până hăt, spre vară. Or, în clipa asta mai sunt doar 706 de pacienți (și numărul lor continuă să scadă!). Cu prețul unui val 4 foarte dureros, care ar fi putut fi ținut în frâu dacă nu se permitea în mod imbecil circulația de-a-n pulea a tuturor vaccinaților, netestați, nenimic, România e acum într-o stare mult mai bună decât în iarna trecută și chiar mult mai bună decât a multor țări occidentale obligate să reintroducă lockdownuri și alte porcării. Ne ajută și faptul că majoritatea covârșitoare a populației e nevaccinată și imunitatea naturală nu e pusă în pericol de nimic. 

Practic noi, românii, ne-am imunizat natural și ar trebui să fim lăsați în pace. Pun pariu că dacă fac ăștia un studiu nou vor găsi că 99% avem anticorpi! 

Eficacitatea vaccinurilor în săpt. 48

Așa cum am zis în ultima postare pe acest subiect, de acum voi comunica doar cifrele seci. Oricum, lucrurile se încurcă mult deoarece înaintează și campania de boostere și în curând va deveni și la noi neclar cine e „vaccinat”, și cine nu, deoarece autoritățile, exact ca în romanul 1984 al lui Orwell, schimbă semnificația termenilor din mers și cei care sunt vaccinați azi cu două doze vor putea deveni nevaccinații de mâine dacă refuză să-și bage în ei boosterul.

Eficacitatea relativă împotriva îmbolnăvirii: 33,68% (cazuri vaccinați: 1.543, cazuri nev. +12: 3.497)

Eficacitatea împotriva decesului: 72,59%

Graficele contagiunii



Note:

* În realitate discuția „vaccinați” vs. „nevaccinați” nu e corectă, deoarece la acest moment știm deja că victimele cu predilecție ale acestei maladii sunt bătrânii bolnavi plus câteva categorii foarte vulnerabile (diabeticii, obezii, bolnavii de cancer, cei cu deficit cronic de vitamina D etc.). Deci mult mai corect ar fi să formulăm fraza noastră astfel: „mai bine de un sfert dintre bătrânii și vulnerabilii vaccinați au fix același risc de deces ca și bătrânii și vulnerabilii nevaccinați”. Întrucât, însă, autoritățile, mass-media și ideologii (sic!) vacciniști folosesc cu nesimțire sintagma fals-generalizantă „nevaccinații”, vrând să ne facă să credem că și noi, oameni mai mult sau mai puțin sănătoși, tineri și/sau în plină putere, avem, chipurile, același risc în fața banalului virus doar fiindcă refuzăm să ne injectăm în corp mizeriile Big Pharma, atunci voi folosi și eu, cu nesimțire, sintagma fals-generalizantă „vaccinații” pentru a scoate în evidență faptul că mizeriile nici măcar în ceea ce privește decesele (și, implicit, cazurile grave și spitalizările) nu manifestă eficacitatea clamată de 95-100%, pe baza căreia au obținut aprobările.

** Zilele astea mi-am dat seama că blogul nu permitea postarea de comentarii anonime, ceea ce însemna că o grămadă de comentarii intrau în zona de „moderare” (unde nu intram niciodată). Cu acest prilej am citit câteva hateuri și m-a distrat nespus de mult comentariul unui anonim curajos care zicea că dacă eu mă pretind așa de tare la logică, atunci sper că înțeleg că de vreme ce unele dintre afirmațiile mele nu sunt compatibile cu ale autorităților, atunci ori eu, ori ele trebuie să facem pușcărie. Eu fiindcă - asemenea Șoșoacei - mă fac vinovat de moartea vreunora care, citindu-mă, refuză să se vaccineze, sau, dacă eu am dreptate (nu am înțeles prea bine cu ce să am dreptate... eu nu fac decât să comentez cifrele seci și să-mi expun punctul meu de vedere, în esență de ce refuz să-mi injectez eu mizeriile în corp, nu la ce îi îndemn pe alții; din punctul meu de vedere, cine vrea să se arunce de la etaj e liber să o facă, nu e nevoie să-mi ceară voie) atunci autoritățile, politicienii vor trebui să ajungă la pușcărie pentru escrocherie și fals. 

Așa e, și totodată îl asigur pe stimabilul preopinent că eu sigur nu voi face pușcărie!...😉

Niciun comentariu: