27.11.21

Varianta sud-africană deschide fereastra Overton perfectă pentru a admite public eșecul vaccinurilor și dezastrul care va veni peste occidentali la iarnă

La început au râs de noi, că suntem „idioții Europei” și nu ne vaccinăm, și că la ei e totul bine și perfect.
Astăzi au, aproape peste tot, record de cazuri. Cele mai mari valuri le au acum, când sunt mega-înțepați. Mama tuturor valurilor e aici. Încă mai rezistă - teoretic! - Spania, Portugalia și Italia, fiindcă nu s-a răcit suficient apa Mediteranei...

Apoi au zis că „Da mă, avem cazuri, dar la noi nu ajunge lumea în spital”.
Pe naiba. Acum dau din colț în colț, nu mai știu pe unde să scoată cămașă și încep cu lockdown-urile și alte jeguri de-astea. În Austria sau Germania mai e cum mai e, că ai, chipurile, 30-35% din populație (inclusiv copiii) neînțepată, dar în Irlanda, Portugalia sau Danemarca ce scuză ai? Niciuna.

În fine, ultima linie de apărare a bulșitului a rămas „Da mă, dar la noi nu se moare.”
Pe naiba nu se moare. Se va muri cel puțin la fel de rău ca în valul din iarna precedentă. E suficient să te uiți la ce se întâmplă acum: au început să le crească și lor cifrele. Amenințător. În următoarele cca. 10 zile Germania va ajunge la 6-800 de decese pe zi, Franța la 150-200, Austria la 120-150, Italia la 150-200. Vor avea niște sărbători de iarnă de tot căcatul. Iar tendința e evidentă: prin ianuarie 2022 își vor aminti cu duioșie de ianuarie 2021...

Lucrurile astea se știau din vară, din Israel. Valul Delta omoară fix la fel ca oricare altul. Trece de așa-zisele „vaccinuri” ca-n brânză. Iar doza booster face diferența cam cât ar face-o dacă dansezi drăgaica.* Virusul își vede de treaba lui și se potolește când are chef (Israelul a început boosterul pe 1 august și valul a luat-o la vale după 20 septembrie). Și încă israelienii au avut noroc, că ei au prins valul în plină vară, când imunitatea e în mod natural crescută de la soare. În 3 luni de val Delta, Israelul a înregistrat 25% din victime. Cât în 16 luni anterioare. E de așteptat ca la imbecilii de occidentali, care ne făceau pe noi „idioții Europei” fiindcă nu vrem să ne injectăm rahat în corp, valul să fie și mai letal, suprapunându-se pe frigul iernii.

Tocmai de aceea apariția tulpinii sud-africane reprezintă o treabă extrem de convenabilă pentru deschiderea unei ferestre Overton care să justifice acceptarea inutilității vaccinurilor (nu opresc contagiunea și pe cei vulnerabili nu-i salvează nici de ATI, nici de deces) și sucirea - pentru a câta oară? - poveștii principale în sensul justificării... „erorii umane”.

Să nu credeți că politicienii, „experții” și „oamenii de știință” plătiți gras de Big Pharma vor zice ceea ce e cinstit să spună: „Da mă, am fost idioți și v-am cheltuit banii pe niște mizerii, când puteam să vă recomandăm tuturor să luați dreaq vitamina D+C+zinc și să vă dăm Ivermectină de 1 USD dacă aveți simptome.” (Sau Arbidol, sau Agripavi, sau naiba mai știe ce chestii ieftine și eficiente circulă pe planeta asta.)

Asta ar însemna, pentru ei, sfârșitul carierei politice. Pentru ei și pentru toți atârnătorii lor, inclusiv „experți”, „oameni de știință” etc.

Plus că ar putea să le sară în cap fraierii care s-au vaccinat cu mizeriile și au pățit diverse lucruri nasoale. 

„Păi cum, eu am rămas cu ganglionul umflat cât pătlăgica la gât și acum îmi spuneți că m-am vaccinat cu o tâmpenie?!”
„Păi cum, eu am 3 cicluri pe zi și acum îmi spuneți că m-am vaccinat cu o tâmpenie?!”
„Păi cum, eu nu mai pot face sport fiindcă mi s-a paradit inima și voi îmi spuneți că m-am vaccinat cu o tâmpenie?!”
„Păi cum, eu am pierdut o sarcină care mergea perfect și acum nu mai pot rămâne însărcinată și voi îmi spuneți că m-am vaccinat cu o tâmpenie?!”
„Păi cum, eu am făcut cutare boală autoimună și voi îmi spuneți că m-am vaccinat cu o tâmpenie?!”
[curând] „Păi cum, eu mi-am înmormântat copilul și voi îmi spuneți că nu trebuia să-l vaccinez?!” 

Etc. etc. etc. Vor cere despăgubiri. Vor fi procese. Nu-i de colea. Când se nevrozează, gloata vrea sânje.

De aceea, apariția tulpinii sud-africane vine la timp. 30 de mutații? Wow.

În realitate nu e nimic „wow”: Luc Montagnier și Geert vanden Bosche le-au zis din primăvară că fac o idioțenie vaccinând în plin val epidemic, fiindcă vor forța virusul să își selecteze o variantă care să ocolească vaccinurile. E ca la nosocomiale sau ca la „rezistența la antibiotice”. E vorba de natură. Natura se adaptează.

Ați văzut vreodată cum arată un mormânt neîngrijit? În 2 ani e năpădit de vegetație, chiar dacă mormintele din jurul lui sunt îngrijite. Natura e natură. Virusurile sunt parte din natură. Ca și vegetația, ele caută o cale prin care să răzbească. Și o vor găsi.

Dar între cele 6-8 mutații ale variantelor Delta și Delta-plus și cele 30 de mutații ale acestei variante sud-africane care deja circulă prin UE e o distanță imensă. E de la sine înțeles că dacă a ajuns pe aici o variantă cu 30 de mutații, înseamnă că circulă neștiute și variante cu 10, 12 sau 20 de mutații. Și că dacă varianta Delta, relativ apropiată de Alpha, i-a pus în cur în halul ăsta, chit că au cu toții 70-80% din populație vaccinată, cu atât mai mult vor fi puși în cur de variantele cu 10, 12 sau 20 de mutații care, probabil, circulă nevăzute chiar în momentul ăsta.

Și vor putea zice că vaccinurile sunt foarte eficiente, au redus cazurile, spitalizările, decesele, dar pe varianta pentru care au fost concepute. Dar că virusul e pervers și că nimeni nu putea să prevadă că va face atâtea mutații. Iată, intenția politicienilor a fost bună. Ei au vrut binele poporului. Și anul 2021 a fost mult mai bun decât ar fi putut să fie.

E evident că se caută o cale onorabilă de ieșire din porcăria asta. Una care să-i scoată basma curată pe politicieni și pe acoliții lor din Big Pharma și din establishmentul medical. „Credem că e nevoie să vă mai băgăm nițel la cutie, iarna asta. Și gata. Promitem. Am înțeles că vaccinurile nu funcționează. De la anul vom încerca altceva.”

Dar cel mai bun lucru pe care l-ar putea încerca toți - de la marii mahări, adică Ursula von der Leyen în UE și Biden în SUA, până la agaricii de teapa lui dr. Gheorghiță de la noi - ar fi să se încoloneze frumos către pușcărie sau către zidul de la Târgoviște.

Și să se încoloneze benevol, ca să nu mai cheltuim noi bani și cu fugărirea lor prin găurile de șarpe prin care vor încerca să se ascundă.

____

* LE. O informație care ar trebui să fie 💣bombă și să nască mii de discuții: într-un document oficial, Comisia Europeană recunoaște că nu există nici un fel de studii care să susțină povestea boosterelor.

Doze de rapel: până în prezent, nu există studii care să abordeze în mod expres eficacitatea dozelor de rapel în ceea ce privește transmiterea COVID-19 și, prin urmare, nu este posibil să se stabilească o perioadă de acceptare pentru dozele de rapel.” Practic, ei recunosc cu gura lor că suntem în plin experiment kafkiano-mengelian și că îi pun pe oameni să-și injecteze în corp niște chestii fără să știe prea bine de ce o fac.

Nu mă credeți? Citiți aici: https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/ro/ip_21_6186

Niciun comentariu: