23.3.22

Ar fi de râs, dacă nu ar fi de plâns: 57,5% dintre cazuri, la vaccinați!

Campania de vaccinare e în colaps total, practic nu se mai vaccinează aproape nimeni, raportul săptămânal de la INSP arată că în săptămâna 14-20.03 doar 2.018 persoane au mai intrat în programul de vaccinare, deci o medie de 144 / zi. Procentul general de vaccinare rămâne la cca. 42% din populație, cu indulgență, pentru că trebuie să ținem cont de faptul că mulți concetățeni sunt vaccinați „la chiuvetă”. Aici trebuie să fac o mărturisire: pe 3 dintre ei îi cunosc personal... *

În aceste condiții, și în condițiile în care tulpina BA2 a devenit majoritară, procentul covidaților vaccinați a ajuns la... 57,5%! E de-a dreptul uluitor. E ADE pe față, nu mai încape nici o îndoială. Cine s-a vaccinat și-a paradit imunitatea. Sunt unii care încearcă să spună că „domn'e, nu-i așa, că vaccinații și nevaccinații au stiluri diferite de viață, nu știu ce”. Vrăjeală. Nici un stil de viață nu poate acoperi o diferență atât de imensă. 

În acest moment așa-zisa „eficacitate” a vaccinurilor a ajuns la -42%.

Adică ai șanse mult mai mari să faci boala dacă ești vaccinat decât dacă ești nevaccinat! Și pe măsură ce tulpina BA2 devine dominantă, procentul covidaților vaccinați se va duce și mai sus, fiindcă fiecare tulpină nouă a virusului se lipește de vaccinați ca marca de scrisoare.

Din momentul ăsta ar trebui să cerem noi, ăștia nevaccinații, restricții pentru vaccinați, nu cum a fost până acum.

Dar, pe de altă parte, hai să privim partea bună a lucrurilor: fiind atât de slab vaccinați, pandemia e pe cale să se încheie pe bune în România. Le urăm „succesuri” idioților occidentali care ziceau despre noi în toamnă că suntem idioții Europei! 

--

* Nu, nu e vorba de mine, ci de familia unor prieteni; eu am rămas fidel principiilor mele și am refuzat să iau parte la această mascaradă, deși puteam să mă rezolv în 2 timpi și 3 mișcări și pe mine, și pe nevastă-mea, cu 1000 de euro (500 „bucata”). Dar preferăm să dăm, de pildă, 1000 de euro pentru educația copilului, decât să fim parte a acestei mascarade.

Un comentariu:

Lucian Sârbu spunea...

Păi da, dar aici, în București, e capitală europeană, ce dreaq... bine, când eu zic de 500 EUR, asta era în urmă cu câteva luni bune, acum s-ar putea să nu mai fie... cerere... :)))))