3.2.22

Episăptămâna 4, premieră: pentru prima dată numărul vaccinaților infectați îl depășește pe al nevaccinaților!

A apărut raportul. De-zas-tru.

România: populație full-vaccinată aprox. 41%.

Săptămâna 24-30 ianuarie, infectați: 179.265, din care copii sub 10 ani 13.640, deci rămân doar 165.625 de infectați de vârstă eligibilă. Voi continua să ignor populația sub 10 ani, deoarece e clar că părinții, cu excepția câtorva imbecili, nu au picat în capcana producătorilor de vaccinuri și instinctul parental îi face să-și apere copiii de injectarea cu mizeriile ăstora.

Procentul vaccinaților infectați: 47,7% din 179.265, ceea ce înseamnă că numărul lor e de (aproximativ) 85.509.

De unde rezultă, doamnelor și domnilor, că nevaccinații infectați au fost doar :

179.265 - 85.509 - 13.640 = 80.116

Hopa, 85.509 > 80.116 !

Eficacitatea relativă împotriva contagiunii s-a dus în nas rău de tot, acum e la -20,6% pe datele lor oficiale, că neoficiale... Dumnezeu cu mila!

De acum ar trebui să fie clar pentru orice găină: înțepăturile astea distrug imunitatea și favorizează infecția. Nu sunt vaccinuri anti-Covid, ci pro-Covid

În plus, chestia asta se suprapune peste faptul că numărul bătrânilor vaccinați care au decedat a urcat la 18,4%, și săptămâna asta lucrurile vor sta și mai prost (eficacitate împotriva decesului: doar 74,5%).

Omicron nu e „mild”. O fi „mild” pentru cineva care are o imunitate sănătoasă, nu pentru cine și-a belit-o cu porcăriile astea de mRNA-uri. Câtă vreme favorizează infecția și, atenție!... reinfecția, degeaba o fi Omicron „mild”. Așa cum remarcă azi Igor Chudov, unul dintre bloggerii mei favoriți, câtă vreme mizeriile astea favorizează infecția există riscul să te omicronizezi „mild” o dată, de două ori, de trei ori, dar la un moment rezistența organismului crapă. E ca și cum ai juca o ruletă rusească „mild” de mai multe ori...

Iată și graficele:




Cum am făcut de atâtea ori pe acest blog, nu dau nimănui sfaturi. Dar susțin în continuare: eu nu mă vaccinez. Am publicat de mai multe ori rețeta prin care până acum, mulțumesc lui Dumnezeu, m-am păstrat (cât de cât) sănătos, fără să stau ascuns sub pat. Diseară mă duc cu copilul la înot, îmi văd de viața mea obișnuită. Ieri am fost la magazin și într-o librărie. Alaltăieri am avut treabă cu un meșter la un apartament. Săptămâna trecută am fost la o ședință cu un client, cinci oameni închiși într-o cămăruță nearisită de 3x3 metri. Etc. În general evit doar marile aglomerații, fără a deveni paranoic, și am grijă să fiu corect vitaminizat și mineralizat. Când nu am știut, m-am dus din timp la analize și m-am măsurat, ca să văd ce markeri sunt de corectat. Pe același principiu am băgat vitamine și minerale și în nevastă-mea și fiică-mea.

Sănătate tuturor, și să luați decizii înțelepte.

PS. De acum încolo, având în vedere că vaccinații sunt net răspândaci de boală, ar trebui să cerem restricționarea circulației lor.

Noroc că suntem oameni, nu câini.

Niciun comentariu: