24.1.22

Pe 26 ianuarie începe vaccinarea copiilor mici

Am un sentiment foarte urât legat de această vaccinare a copiilor mici.

E ceva în neregulă. Când simt ceea ce simt, nu-i a bună.

Nu vă sfătuiesc să vă vaccinați copiii cu așa ceva. Nici măcar la găini n-au fost în stare să stârpească vreo molimă cu vaccinurile astea mRNA - de ce ar face altfel cu oamenii, cu copiii noștri?!

Cine îmi citește blogul / jurnalul de mai multă vreme știe că până acum el a fost axat pe mine: am încercat cu fiecare postare să îmi justific în primul rând mie de ce refuz să mă las injectat cu produsele ăstora. Însă nu am zis nimănui: nu te vaccina, tâmpitule/tâmpito, etc. Fiecare e liber, în fond, să facă fix ce vrea cu viața lui. Eu pot trăi și fără mall, teatru, călătorii în străinătate etc. deși recunosc sincer că nu mi-ar strica un concediu.

Am aflat chiar ieri de o cunoștință (om de 63-64 de ani) care a murit brusc. N-am nici o îndoială că e de la vaccin, dar poate că nu e. Cine știe? Poate că atât i-a fost dat să trăiască, deși ultima oară când l-am întâlnit, în urmă cu câteva luni, era vesel, optimist și abia aștepta să iasă la pensie. Dacă i s-a tras, totuși, de la vaccin, atunci asta e, Dumnezeu să-l odihnească. A făcut o greșeală și și-a scurtat viața cu 10-20 de ani, dar măcar a apucat să trăiască peste 60.

Totuși, cu copiii e altceva și vă zic direct: nu îi vaccinați. Nu băgați chestiile astea în ei. Nici măcar o găină n-au fost în stare să vindece cu mRNA-urile.

Coronavirusul continuă să fie benign pentru copii. Într-adevăr, Omicron e mai contagios, dar copiii se îmbolnăvesc în fiecare iarnă de câte ceva. Conform situației disponibile pe datelazi.ro, până azi în luna ianuarie (practic de când a început nebunia asta cu Omicron!) la grupele de vârstă 0-19 ani, așadar minorii, în marea majoritate, s-au înregistrat 42.207 cazuri, și azi avem 620 de „minori” internați pe secții, 7 la ATI și 0 decese. Cu alte cuvinte la minori, chiar și pe final de iarnă (vitamina D în scădere, pierdere de imunitate) boala abia necesită spitalizare pentru cca. 1,5% din cazuri și se ajunge la cazuri mai grave la numai... 0,01% din cazuri!

Știți ce înseamnă 0,01%? Înseamnă 1 caz la 10.000 de îmbolnăviri sau 100 de cazuri la 1 milion, pe tot intervalul de vârstă 0-18 ani. Acestea fiind, atenție!, cazuri de copii care fac o formă ceva mai gravă, nu că ar și muri. Dar în România, în intervalul demografic 5-11 ani, avem cca. 1,4 milioane copii. Sigur, de vaccinat vor fi vaccinați o minoritate, însă vă dau în scris că dacă se vor găsi 5-10% părinți demenți care să-și injecteze copiii cu așa ceva, în următoarele 6 luni veți auzi de zeci de copii morți brusc, fără nici o explicație.

***

Dacă știți părinți care au de gând să-și vaccineze copiii mici, arătați-le postările astea: 

- Pfizer și vaccinarea copiilor (9.11.2021)
- Hybrisul Stellei Kyriakides... trei contraexemple (21.01.2022)

Din clipa asta eu sunt împăcat cu conștiința mea. Mai mult nici nu știu ce aș putea face, sunt un individ mult prea insignifiant.

***

Hai să vedem acum ce modificări au mai făcut panaramele astea în formula de comunicare, ca să vedeți cum ne mint. Mai țineți minte ce ziceam în postarea din 20.01? Că viteza de creștere a numărului de internați vaccinați la ATI e mult mai mare decât a nevaccinaților. În momentul acela internații la ATI ajunseseră 11,5%... ei bine, acum au sărit de 13%! Numai că autoritățile au schimbat formula de comunicare. Iată cum suna până ieri în comunicatele oficiale:


Și iată cum va suna același paragraf de acum încolo:


Ca filozof, unul dintre principalele lucruri pe care înveți să-l analizeze este limbajul. Pentru că limbajul poate să ne arate sau poate să ne ascundă diverse realități. În funcție de felul în care e folosit, limbajul poate fi cuțitul de bucătărie cu care tăiem ceapa sau cuțitul de vânătoare cu care comitem o crimă. De aceea e foarte important să sesizăm nuanțe, modificări sau diverse sensuri pe care le iau cuvintele.

Însăși denumirea de „vaccin” aplicată unor injecții, sau, mă rog, unor... produse sanitare,... unor ... terapii, să zicem, care din punct de vedere tehnico-medical nu au mai fost utilizate niciodată, și din punct de vedere praxiologic nu fac ceea ce ar trebui să facă un vaccin, adică să imunizeze față de boală, ei bine, însăși această falsă utilizare a denumirii de „vaccin” este o viclenie de limbaj menită să adoarmă vigilența marii majorități a oamenilor care, spre deosebire de un tâmpit ca mine, nu au timp, disponibilitate sau instrumentele intelectuale necesare pentru a analiza în detaliu cum au ajuns aceste produse de la stadiul de concept la distribuția de masă.

În ceea ce privește modificarea de mai sus, ea e încă o dovadă că trendul pe care îl sesizam în urmă cu câteva zile e real și că autoritățile se tem sincer de ceea ce e mai rău, adică să nu se ajungă la un procent de 20-25% reprezentat de vaccinați în rândul celor internați la ATI. Pentru că asta le-ar distruge unul dintre ultimii piloni narativi, și anume că vaccinul te salvează măcar de o formă gravă a bolii. Cu o cârcă de efecte adverse și cu un sfert dintre internații în stare gravă, vaccinați, ar fi clar pentru orice prostănac faptul că nici măcar povestea asta nu mai stă în picioare (ceea ce deja vedem din Israel, Marea Britanie etc.). Și atunci au ales să schimbe vorba. Una e să spună peste vreo săptămână că „la ATI sunt internați 800 de pacienți, din care 200 au certificat de vaccinare”, și alta e să spună că „la ATI sunt internați 800 de pacienți, din care 600 sunt nevaccinați”. 

***

Vă rog să aveți curiozitatea de a vă studia nivelul vitaminei D. Analiza se numește 25-OH și o puteți interpreta singuri. Costă numai 100-150 RON și se poate face la orice furnizor mai acătării de servicii de sănătate. Cum eu de 2 ani de zile am trecut fără probleme prin pandemie, am stat bot în bot cu tata când l-am internat în decembrie 2020, am trecut fără probleme de valul din primăvară, am trecut fără probleme de Delta, momentan, mulțumesc lui Dumnezeu, se pare că trec ok și de Omicron, și o fac fără să stau izolat în casă, ba dimpotrivă (simplul fapt că am un copil de școală e suficient să mă dez-izoleze, dar fac cumpărături frecvent, merg fără mască pe stradă și din când în când mă duc pe la diverși clienți sau am diverse întâlniri, ca și nevastă-mea, de altfel), ei bine, având în vedere toate aceste lucruri, am început să capăt încrederea rudelor și a cercului de prieteni, care s-au convins „că poate că am dreptate cu unele lucruri”. Așa că unii dintre ei și-au făcut analizele de sânge și au cerut și 25-OH-ul, care se plătește. Ei bine, când au început să vină rezultatele ne-am îngrozit împreună, și eu, și ei: om de 52 de ani, teoretic sănătos, 9 ng/ml... femeie tânără (în anii 20), 11 ng / ml... etc. Se pare că nu e de glumit cu carența de vitamina D în rândul populației României, ea chiar e o realitate care se traduce, din păcate, printr-o serie de boli cronice și nu în ultimul rând printr-o imunitate scăzută. Care e fix ceea ce îi trebuie unui virus precum Covidul.

Vă las aici un link de la Ministerul Sănătății, document oficial al statului român, în care veți găsi o mulțime de informații legate de vitamina D: Ghid pentru evaluarea statusului vitaminei D la adulți, cu mențiunea că autoritățile noastre socotesc suficientă valoarea de 20 ng /ml, pe când în restul țărilor, în absolut toate celelalte țări ale căror documente le-am consultat, am văzut că valoarea „optimă” e de la 30 ng / ml în sus, până pe la 50-60 ng / ml, dincolo de care se pare că încep să apară - ca la orice lucru de care abuzezi - efectele adverse.

Cât de importante sunt vitaminele? E suficient să ne gândim doar la faptul că scorbutul de care sufereau marinarii era dat de deficitul sever de vitamina C, lucru care, odată descoperit, s-a tratat ușor prin includerea de citrice (mai ales lămâi) în meniul navigatorilor, sau că boala țăranilor noștri, pelagra, era cauzată de deficitul cronic al complexului de vitamine B, pentru a înțelege cât de important e să nu suferim în nici un fel de vreo carență de vitamine. De aceea chiar dacă medicul de familie nu e dator să vă indice, cereți-i voi să vă facă trimitere pentru 25-OH și, dacă rezultatul e mai mic de 30 ng/ml, să vă spună ce aveți de făcut.

Niciun comentariu: