19.12.22

Nu se mai potolesc tâmpiții ăștia cu vaccinurile lor...

În ultima vreme am scris mai puțin fiindcă am avut o grămadă de treabă, dar acum chiar trebuie să mă descarc.

Fiindcă am impresia că am luat (iar) un pui de Covid. Bineînțeles, cel care l-a adus a fost copilul, probabil de la școală. Am mai avut 100% Covid prin februarie, prima variantă de Omicron. Am avut simptome de Omicron și mi-a ieșit pozitiv la un test rapid. Atunci m-a ținut 4 zile, din care una singură mai nasoală. De data asta s-a manifestat prin durere de cap foarte accentuată, hârâială și nas înfundat. Și deși nu pare ceva mai periculos decât Omicron, e în mod cert mult mai neplăcut. Durerea de cap e atât de neplăcută că nici nu poți dormi noaptea din cauza ei. M-am uitat pe simptomele acestor variante care circulă azi, XBB și BQ1 și durerea de cap e una dintre ele. În plus, e mai de durată. Azi intru în a cincea zi și deși simt că începe „să mă lase”, probabil mai durează două-trei zile până îmi voi reveni complet.

Futu-vă-n rangă cu vaccinurile voastre cu tot, că nu vă mai potoliți!... 😫

Este clar în acest moment că vaccinurile acestor imbecili stimulează virusul să găsească fel de fel de mutații prin care să le ocolească, și deși nici la handicapații ăia de occidentali lumea nu prea s-a mai înghesuit la mizeria de booster bivalent, tot s-au mai găsit zeci de milioane de proști care să-și bage în ei nenorocirea asta.

Or, XBB și BQ1 cică sunt cele mai evazive variante de până acum, busterele bivalente au efect ZERO asupra lor. Este clar că variantele astea au evoluat ca să evite mizeriile lor de vaccinuri.

Pandemia lor de căcat (cu perje) nu se va încheia până când imbecilii nu vor înceta să vaccineze.

LE 21 decembrie: acum sunt ok, nu mă mai doare capul, doar că am rămas, bineînțeles, cu binecunoscuta tuse seacă și cu o ușoară stare de amețeală. Simptomul ăsta pe fond neurologic și faptul că la nevastă-mea la muncă, unde 90% sunt vaccinați, au fost confirmate cazuri, îmi întărește convingerea că a fost vorba de Covid. În mod normal starea de amețeală va dispărea după câteva nopți dormite așa cum trebuie, și tusea o să-mi dispară peste vreo săptămână. Nu e nimic de speriat, dar e absolut enervant.

Nu vă vaccinați, pentru că: 

1. nu veți scăpa de infectare,
2. vă asumați niște riscuri inutile, de acum recunoscute pe scară largă, și
3. veți contribui la crearea de noi variante!

Niciun comentariu: