10.7.12

EPP cumpără reclame pe Facebook ca să-l apere pe Băsescu

Pe pagina de Facebook a European People Party (https://www.facebook.com/EPPparty) a fost postat un status în care se bate câmpii cu grație despre autoritarismul lui Ponta.


Interesant e că postul respectiv a fost transformat în „știre sponsorizată”, ceea ce înseamnă că s-au plătit bani pentru a fi văzut de cât mai mulți utilizatori. Partea bună e că trei sferturi din cei care comentează acolo își bagă și își scot la greu în Băsescu. Totuși, rămâne întrebarea de bază: de ce comunică USL-ul așa de înfiorător de prost?! Chiar sunt așa de handicapați încât nu au pe nimeni care să știe să le seteze o campanie minimală pe Adwords sau o pagină de Facebook? Nu au buget de comunicare, nici măcar ceva minimal care să acopere mediul online? Ce se întâmplă? Sunt retarzi?

4 comentarii:

huzumstreza spunea...

De ce s-ar deranja cu 'feisbuc' si 'aduords' ? Au Antenele - si politicianul roman stie ca in Romania alegerile se castiga la tara si cu pensionarii si asistatii social. Astia se uita la tembelizor - si useleul are antene. Multe antene, prin grija aliatului credincios, Felix securistul bun care vegheaza la "agenturili straini". Le promiti ca vei taxa la sange pe "nenorocitii de burgheji imputiti si exploatatori care sug sangele poporului", ca vei da "piensii la oaminii batrani". Te ingrijesti ca nimeni in afara de tine sa nu apara la televizor, tocmesti 2-3 slugoi gen Ciutacu, Gadea, Badea sa atace in fiecare seara "dujmanii poporului" si gata, ai alegerile in buzunar. De ce sa te mai deranjezi cu "internet" ? Asta-i pentru pornache in timpul sedintelor din Parlament.

Lucian Sarbu spunea...

Am explicat într-un post precedent de ce antenele nu sunt suficiente. Degeaba ai antenele dacă trebuie să le ții ocupate cu agenda scrisă în altă parte.

Însă în ultimele zile am văzut o mișcare destul de vioaie pe Facebook din partea, presupun, a PR-ului USL. Semn că au prins ideea.

MIA spunea...

>Au Antenele {...}

Personal chiar aș fi curios de un eventual studiu, sondaj de opinie ceva în care să se analizeze profesionist impactul unor posturi ( totuși de nișă ) precum Antena 3. Sau B1. ;)

Asta pentru că personal am impresia că se exagerează influența lor la nivel general. Ce cred ele că reușesc e altceva - și anume să radicalizeze un segment de populație care oricum și-a setat preferințele ...

Lucian Sarbu spunea...

Bineînțeles că se exagerează. Piața media e una liberă, audiențele vin pe niște gusturi, pe niște așteptări. Cine vrea să se uite la Antena 3 se uită la Antena 3, cine vrea la B1, se uită la B1, cine vrea să vadă OTV, se uită la OTV. E ca la sucuri. Unii preferă Cola, alții Pepsi, alții Mirinda, alții Sprite (cert e că... toate îngrașă :)))). Dacă USL nu va oferi ceea ce a promis și Antena 3 va continua să îi pupe în fund, lumea se va muta cu siguranță la B1. Trebuie să fii retard să crezi că o mână cremenală stă înfiptă în beregata oamenilor și îi obligă să se uite la „minciunile” lui Gâdea în loc să urmărească „adevărul” lui Radu Moraru.