19.9.11

#OccupyWallStreet

Se mișcă și America? De câteva zile niște protestatari încearcă organizarea unui protest pe Wall Street după modelul indignaților europeni. Mass-media americană nu prea suflă nici un cuvânt despre treaba asta, deci e greu să te informezi online, dar se pare că poliția deja a scos pulanele la vedere și se pregătește de o cafteală cu cei care vor îndrăzni să conteste establishmentul.

Pe Twitter, în schimb, protestul e acoperit cu destulă animație, cu păreri pro și contra. Se poate urmări tagul #OccupyWallStreet.

twitter hashtag
website-ul mișcării

2 comentarii:

dragon spunea...

De unde scoti ca mass media nu scoate nimic despre asta? Ca de doua zile pe CNN si compania asta e printre headlines.

Lucian Sarbu spunea...

dragon, eu nu mă uit la televizor, mă informez doar de pe site-uri. Și zău că nu văd mare brânză, știrea pare aruncată undeva la și altele, la fapt divers. Dacă televiziunile prezintă altceva, îmi fac mea culpa.
De altfel, eu am aflat de treaba asta de pe lefigaro.fr, unde știrea e prezentată pe prima pagină, nu de pe site-urile americane.