25.4.07

$RalucaStroescu=$CarneDeTun

Tot legat de Raluca Stroescu (v. postul anterior), ceva interesant de pe un site de joburi pre numele lui Bes[ups]obs, un anunţ postat de mirobolanta companie E[ups]ugen & Y[ups]onescu (hm, anonimul binevoitor o şti el ceva făcându-mă "prost"...):


Unul (al 130-lea) a aplicat chiar în timp ce eu puneam poza. Cool! Chiar sunt curios să văd cum va evolua numărul răzeşilor peste o lună. Cum zicea cineva, ameninţarea cea mai la modă în multinaţionale e: "Du-te, că stau alţi sute la uşă..." Trist, dar adevărat.

PS. Acum înţeleg (?) furia anonimului. Sorry, nu am vrut să rezulte că sunt cinic. Chiar nu sunt. Vroiam doar să atrag atenţia asupra fenomenului de rahat care se petrece chiar în aceste clipe: în timp ce un om este înmormântat din cauza muncii epuizante, alţi sute stau ca mieii la tăiere la uşa acelui angajator. Ce-i de făcut? Nu vreau lamentări. Vreau acţiune. Ce-i de făcut?

5 comentarii:

Anonim spunea...

mare ti-e gradina doamne! Multi prosti cu agentii de 2 lei am vazut pe lumea asta...dar ca tine mai rar...

Lucian Sarbu spunea...

? Baga si tu un "buna ziua" si da o explicatie, dezvolta argumentul... :) Eu am vazut si mai multi prosti fara agentii, sa stii... nu mai zic ca nu aveau nici 2 lei in buzunar :)

Anonim spunea...

Buna,

Pentru ca acea imagine cu un decupaj dintr-un printscreen nu spune decat ca "exista pe site-ul respectiv de joburi un job la care candva au aplicat 129 de persoane" m-ai facut curioasa si am cautat jobul respectiv: nu (mai ?) exista. In conditiile astea postul tau nu poate fi verificat, so... ar fi dragut sa postezi tot printscreenul, ca sa nu pierzi din credibilitate.

Numai bine,
Ana.

administrator spunea...

Un comentariu destul de obiectiv il aveti pe blogul meu
http://romanian-antifeminism.blogspot.com/

Lucian Sarbu spunea...

Pentru Ana: jobul inca exista. In varianta initiala a postului dadusem linkul, dar dupa ce primul anonim m-a facut "prost cu agentie de 2 lei" mi-am dat seama ca ma pot trezi cu un proces din partea firmei E[ugen] Y[onescu]. Asa ca am sters linkul. Dar ca sa vezi jobul, te duci pe site-ul cu pricina, cauti cuvantul care incepe cu "E" si se termina cu "rnst" si dai click pe primul job.

Pentru Mircea Popa: interesanta abordarea, dar as fi curios daca teoria o poti sustine cu studii stiintifice. Ar fi interesant sa se faca un studiu antropologic privind cultura organizationala in multinationale, care sa evdentieze (sau nu) tiparele propuse de tine.