24.4.07

De unde stiu de Hambar 18?

Mi-am adus aminte de unde ştiu de Hambar 18, cei care au creat conceptul vizual al noului TVR.ro: tot ei au făcut, se pare, şi site-ul Evenimentului Zilei. Care arată chiar decent, cu toate că i se pot găsi o mulţime de puncte slabe (primul este lipsa cu desăvârşire a optimizării pentru motoare de căutare... he he... mi-am adus aminte că anul trecut a venit la mine Albert Budică să-mi ceară o ofertă de optimizare). Tipii nu sunt, aşadar, total pafarişti. Încep să cred că vizualul a fost doar "propus", nu şi dispus, şi că între "propunere" şi ce a ieşit s-au băgat o grămadă de niznai (poate şi Andreea Marin, cine ştie...) de prin TVR, care mai de care mai directoraş, vedetuţă şi cunoscător, care au masacrat cu precizie layoutul până l-au lăsat... lat.

Niciun comentariu: