29.4.07

De ce naiba sunt unii oameni rasisti, antisemiti, nationalisti, tribali?

Un blog distractiv: http://ordinea-noua.blogspot.com/. Dintre ideile "interesante" ale autorului: Uniunea Europeană e o "nouă URSS", o ocultă mondială face şi desface totul pe lumea asta, de la premiile Nobel la soarta naţiunilor, evreii sunt nişte jigodii (în frunte cu Elie Wiesel), negrii şi musulmanii o să ne mănânce pe toţi de vii în câteva zeci de ani, trăiască şi-nflorească Le Pen, cel mai adevărat francez!

Jesus!...

După aia am căutat pe net referinţe despre o organizaţie de-asta dubioasă, care activa pe vremea mea : "Noua Dreaptă". Se pare că sunt încă activi. În 10 ani nu s-au maturizat deloc. De pe site-ul lor am aflat că Uniunea Europeană "ne-a anexat".

Jesus!...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca mi-ai citit blogul (ala distractiv), pacat ca n-ai inteles nimic din el.
P.S. 1 N-am nici o legatura cu Noua Dreapta, desi simpatizez cu ideile lor.
P.S. 2 Euro-entuziastii astia ca tine ma scarbesc.

Lucian Sarbu spunea...

Salut Silviu,

1. Ideile voastre par a fi asemanatoare, dar nu am zis ca ai vreo legatura cu Noua Dreapta. Sa fie sanatosi. Sa fii sanatos.

2. Problema ta. La fel de bine as putea si eu sa zic ca ma scarbesc oamenii ca tine, desi nu ma scarbiti, doar mi se pareti foarte ciudati.

Anonim spunea...

A-ti iubi tara ti se pare ciudat? Sa fi ingrijorat de soarta Europei ti se pare ciudat?
Dar invazia imigrantilor in Europa ca si criminalitatea produsa de ei, nu ti se pare ciudata si nu te scarbeste?
Ei bine cred ca acum e timpul meu sa oftez si sa zic... JESUS!
Si da, UE ne-a anexat, ce nu e clar aici? In momentul in care renuntam la suveranitatea noastra in favoarea unei structuri supranationale atunci se cheama ca nu mai suntem independenti. Eu unul vad foarte clar acest lucru ar trebui sa poti realiza si tu acest lucru fiindca observ ca esti totusi un om inteligent.

Lucian Sarbu spunea...

Nu cred ca e ciudat sa iti iubesti tara, ci sa-i urasti pe altii din cauza asta.

"Criminalitatea" imigrantilor?... dar criminalii nostri ce au? Or fi mai blanzi? Era raiul pe pamant aici inainte de a se impacheta chinezii in geamantane?!

Si ca UE ne-a anexat... ei, pentru mine nu prea e clar. Poate fi ar mai bine sa dezvolti subiectul la tine pe blog, argumentat, nu cu invective si judecati apodictice. Simplul fapt ca un stat renunta la niste prerogative de suveranitate nu inseamna ca e "anexat". Membrii ONU, de exemplu, ti se par "anexati" pentru ca, prin intrarea in ONU, au acceptat sa renunte la anumite chestii (cum ar fi folosirea gazelor in conflicte) ? Hai... mai gandeste-te. Si incearca sa argumentezi. Nu am nimic cu ideile tale, ci cu ideile tale expuse ca la gradinita. Pe vremuri imi placea un eseist radical de dreapta, Razvan Codrescu, care avea o mare calitate printre eseistii de dreapta: argumenta clar. Daca l-ai citit, poate nu ar fi rau sa-i urmezi stilul.

Anonim spunea...

Da, sa incepem cu inceputul. Eu nu urasc pe nimeni dar imi iubesc in primul rand poporul si tara, IN PRIMUL RAND.
Pe urma, avem si noi destui criminali, sunt de acord, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne facem ca nu vedem cum zilnic barca dupa barca plina cu imigranti africani ancoreaza in porturile din Malta, Spania si Italia. Si avand in vedere natalitatea scazuta a populatiei indigene din Europa te las pe tine sa-ti imaginezi unde vom ajunge in ritmul acesta in maxim 25-30 de ani. Imagineaza-ti deci o Europa in care europenii sunt minoritari si aflati la mana imigrantilor care ne-au depasit numeric. Ti se pare neplauzibil? Eu zic sa te mai gandesti. Nu te uita mai departe de Africa de Sud si Zimbabwe (Rhodesia), ca sa vezi cum sunt tratati albii ajunsi la mana africanilor. Retine! In ritmul in care merge imigratia in Europa in acest moment acolo vom ajunge.
In ce priveste subiectul UE nu cred ca l-am tratat nici cu "invective" si nici ca "la gradinita", este adevarat ca eu scriu pe blog din impuls, asta ma calmeaza, si faptul ca stiu ca cineva o sa citeasca tirada mea impotriva a ceva ce urasc (recte UE), ma face sa ma simt bine. In ce priveste argumentarea afirmatiilor mele cu privire la UE, ma tem ca nu prea am ce argumenta din moment ce totul este de domeniul evidentei, spre exemplu peste 70% din legile franceze nu-si au originea in Adunarea Nationala ci ghici unde? la Bruxelles. Asa ca te invit pe tine sa-mi spui cat de independent este un stat ale carui legi sunt facute in afara sa si mai mult este obligat sa le aplice prin tratatele europene. Nu compara UE cu ONU desi au aceeasi origine. ONU nu iti dicteaza politica monetara, UE o face, ONU nu-ti impune legi, UE o face, ONU nu-ti spulbera identitatea nationala, UE o face, si asa mai departe, exemplele sunt multiple.
Sunt familiar cu scrierile lui Razvan Codrescu, desi nu sunt intru-totul de acord cu el, si stai linistit atunci cand ma refer la un subiect concret (recte imigratia), stiu sa argumentez foarte bine, postarea pe acest subiect de pe blogul meu este bazata pe rapoarte ale ONU care dezvaluie trendurile internationale legate de acest subiect. Poate ar fi trebuit sa citesti mai cu atentie, fiindca atunci nu cred ca ti s-ar mai fi parut "distractiv".
In ce ma priveste voi continua sa scriu pe blog exact ceea ce simt la momentul cand voi posta si asta va reflecta starea mea de spirit, chiar daca nu va fi pe placul tuturor.