1.4.21

[share masiv] De ce e incorect să compari pasivitatea populației din Franța sau Belgia cu disperarea românilor?

Am făcut în ultimele zile câteva postări prin care am încercat să arăt de ce e complet incorect să compari pasivitatea populației din occident cu ceea ce face acum în stradă o parte a populației.

Pe scurt: guvernele din celelalte țări au încercat să-și ajute populația și companiile. Guvernul nostru a făcut ultima acțiune afirmativă pe data de 24 noiembrie. După aceea băieții s-au văzut cu sacii în căruță, și p'aici ți-e drumul!

Acum vor lockdown d-ăla dur, ca în țările în care guvernele chiar și-au ajutat populația și firmele.

Uite ce e, nu v-am cerut niciodată, ăstora puțini, care mă citiți, să dați share postărilor mele, dar acum vă rog să o faceți fiindcă nu mai suport să văd cum informația e monopolizată de jigodiile din media, plătite să mintă.


Niciun comentariu: