22.5.14

Comunitatea #unitisalvam face #grevacetateneasca, dar nici ea nu știe prea bine de ce

Articol nou pe „Argumente și Fapte”:

Comunitatea #unitisalvam face #grevacetateneasca, dar nici ea nu știe prea bine de ce

Și încă un om din media care e convins să voteze cu PAS:

Hipsterilor, lăsați prostiile și mergeți la vot!

Ciprian Domnișoru are dreptate: Quintus nu e pe loc eligibil (cum de altfel nu sunt nici eu :) și nu e nici Rotaru, care e nr. 1), dar problema inactivității noastre de campanie e mult mai banală. Noi nu suntem politicieni și, pe cale de consecință, n-avem timp prea mult la dispoziție pentru campanie. Iar ceea ce cheltuim, cheltuim din buzunarul propriu. Asta nu înseamnă că nu am făcut campanie, am făcut, dar strict cât am putut să facem în limita timpului și a resurselor. Eu, ca activități, am avut așa:

- două deplasări la Călărași pentru o conferință de presă și o emisiune radio (posibil și o a treia mâine);
- o dezbatere, pe 20 mai, pe tema tinerilor (detalii aici);
- a mai fost cu siguranță o activitate, dar am uitat (pe bune!);
- într-o duminică am fost cu câțiva colegi să împărțim fluturași.

Pe lângă asta eu am fost „creierul” care s-a ocupat de campania online (și înghite și asta muncă). În rest, zilnic până la ora 11:00 sunt ocupat cu copilul, între 12:00-19:00 de regulă muncesc și seara mă odihnesc. Cel puțin o oră pe zi o pierd în traficul infernal din București. Nu sunt și nici nu vreau să devin vreodată „politician profesionist”, ceea ce nu înseamnă că aș refuza, dacă mi se oferă prilejul, să-mi ajut comunitatea dintr-o funcție publică. Dar în nici un caz nu voi înțepeni acolo, așa cum îi văd pe câte unii că sunt consilieri, primari, miniștri etc. și dacă te uiți în CV-ul lor toată viața au fost de fapt conțopiști la stat, numiți politic pe câte o funcție din care nu se mai dau duși, eventual trecând de la un partid la altul. Sau dacă pierd o funcție, apucă alta și tot așa.

Cam asta e, așadar, problema noastră ca și candidați. Și acum, înapoi la muncă.

Niciun comentariu: