15.9.07

Tara ING, o mare tampenie

Dacă vreţi să vedeţi o porcărie de site pe care numai cineva aflat pe Ecstasy putea să-l clocească, intraţi pe "Ţara ING". Eu am intrat că vroiam să văd ce zic ăştia de pensiile private. În loc de o informare la obiect am găsit un flash stupid (zic flash deoarece "site flash" nu e!) care în loc să mă informeze, mă face să închid fereastra browserului şi să merg spre site-ul următorului fond de pensii private.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ING-ul in general e o mare tampenie. ar trebui sa-si schimbe culoarea portocalie in MARO, ca asa sunt toti cei care lucreaza acolo, adica de cac.... de fapt toti cei care sunt in provincie nici nu sunt angajati ING, sunt doar dealeri ING, vand produse marca ING, cel mai naspa sistem ca daca vrei sa iei un credit astepti de-ti vine acru` ca tre sa dea OK-ul ofiterul de credit de la Bucuresti, dureaza mult...poateca in tara ING timpul nu e important dar in tara noastra timpul inseamna Bani, asa ca din partea mea pentru ING multa uie, ca tot suntem in UE