26.3.07

Un exemplu jalnic despre cum să nu vinzi servicii de web design

Un cretin a făcut un "audit gratuit" la un site (www.Saga-Professional.ro) dezvoltat de noi în urmă cu un an. Inutil să spunem că nu l-a rugat nimeni să facă asta. În afară de faptul că ne mânjeşte de rahat munca, aşa zisul audit e o foaie pe care o poţi arunca liniştit la coş.

Ceea ce nu ştie cretinul e că a fost la un pas să-i treaca glonţul pe la ureche. Fiindcă proprietarele site-ului cu pricina sunt mulţumite de felul în care funcţionează, arată şi vinde site-ul şi în plus relaţia dintre ele şi firma noastră de publicitate e destul de strânsă. Cum eu sunt într-o perioadă mai proastă, ros de plictis, am venit cu propunerea să ne batem joc de cretinul cu pricina invitându-l la o discuţie, punându-l să ne dea şi nişte layouturi, ceva, rugându-l să modifice la ele etc. Păcat că restul echipei s-a opus, considerând că n-are nici un rost să fim la fel de jalnici ca el. Mie, totuşi, mi-ar fi plăcut...

2 comentarii:

Anonim spunea...

...Un exemplu jalnic despre CUM SA NU TE EXPRIMI atunci cand vinzi servicii de web design...

Nu-l cunosc pe cel cu "auditul gratuit", insa consider ca dumneata, personal, intreci limita decentei. Tine de etica profesionala sa nu arunci cu noroi in detractori sau concurenta.

Si oricum, site-ul cu pricina chiar arata mediocru, de parca l-ai croit dintr-un sablon gratuit de pe net (chiar daca nu e copiat, sa zicem).

In alta ordine de idei, domnu' developer, ai uitat meta description (pe care de fapt Google chiar il foloseste, daca e relevant pentru continutul paginii), iar tag-ul "b" e inlocuit cu succes de "strong". Mai viziteaza W3C din cand in cand...

Chiar trebuie un audit la acel site...

Lucian Sarbu spunea...

Ia vezi matale unde e uşa blogului şi închide-o pe dinafară.