8.6.09

Exista banci care dau datele clientilor partidelor politice

Prima oară m-au sunat băieţii de la PNL în urmă cu vreo câteva luni, ca să mă invite la cafeneaua politică de pe Titulescu. Atunci m-am mirat (de unde dracu' îmi ştiu ăştia numărul, că eu am cartelă, pe care o încarc din an în Paşte, şi de unde ştiu că locuiesc pe Titulescu?!) dar am zis că o fi o simplă coincidenţă, mai ales că nu s-a pronunţat nici o clipă numele meu.

Ieri însă m-au sunat iar, pe la 4, să mă întrebe daca am votat sau intenţionez să votez. De data asta nu a existat nici un dubiu: convorbirea a început cu "Alo, dl. Sârbu?"

După ce mi-am strofocat creierii am ajuns la concluzia că singura sursă posibilă a informaţiei potrivit căreia cetăţeanul Lucian Sârbu are numărul de telefon cutare şi locuieşte în cartierul cutare e una din băncile din cartier. Asta, după ce am eliminat rând pe rând:

- posibilitatea ca oamenii să fi luat baza de date a unui magazin virtual: într-adevăr, pe magazinele virtuale îmi las numele, numărul de telefon şi adresa, dar nu e cazul pentru că în general dau adresa de la muncă, fiind mult mai simplu să-mi vină comenzile acolo;
- posibilitatea ca oamenii să fi luat lista de la Secţia 4 Poliţie, unde mi-am reînnoit de curând buletinul şi mi-am dat numărul de telefon: iarăşi, nu e cazul, pentru că primul telefon a fost înainte să mi-l reînnoiesc;
- posibilitatea de a fi fost "trădat" de vreun prieten: exclus, n-am decât un singur prieten în cartier, şi ăla n-are nici o treabă cu politica.

În ultimii 5 ani mi-am mai lăsat numele complet cu adresă şi număr de telefon la care pot fi contactat doar la un notariat dar ăla e undeva prin Sectorul 3, şi... la foarte multe bănci din zonă! Cum în clipa asta am conturi deschise la 3 sucursale din cartier (una din ele e chiar vizavi de cafeneaua lor politică), plus contul firmei, sunt 99% sigur că băieţii au luat informaţia de la una din aceste bănci. Aşadar, aveţi grijă unde vă ţineţi banii, există angajaţi ai băncilor care n-au nici o jenă să vă vândă datele.