20.2.08

Specimene

"Neah… te-nseli Gabi, sa cumperi un template este ok. >>>Sa cumperi un teplate si sa-l vinzi sub ca fiind un design original sucks, iar cand pretinzi ca esti un webdeveloper serios sucks big time. "Powered by Magazinosaurus Rex" cam asta scrie la Mediadot.<<<" - citat de pe Nerve.ro

Tipul ăsta, pe care n-am avut vreodată mirabila onoare de a-l cunoaşte, reuşeşte uluitoarea performanţă de a mânca rahat cu polonicul ăla mare în fix 34 de cuvinte (dacă excludem fraza de încălzire în care îi leagă şireturile ăluia de la PCGarage ca să ne arate tuturor ce bazat e el). Treizeci şi patru. Trei gogomănii, una mai mare ca alta, în medie o gogomănie la 11,4 cuvinte. Nici Gigi Becali nu ar fi reuşit o asemenea performanţă. Cum pe Nerve.ro nu a avut decenţa să-şi ceară scuze, îi dau un link de aici, poate are măcar decenţa (şi curajul) să-mi spună ce l-a supărat aşa de tare la noi de a ajuns să vadă mai degrabă roşu, decât normal, în faţa ochilor.

Şi acum iată lista gogomăniilor:

- să cumperi un template... - nu noi l-am cumpărat, puişor; de unde ai scos-o?!
- să-l vinzi ca original... - idem, ba mai mult, absolut nimeni nu a pretins că e original!... da, Mediadot merge pe un template, so what?!... câtă vreme vinde de 10 ori mai mult decât alte magazine care şi-au luat ţeapă fiindcă au băgat ca dobitoacele sume stupide în platformă, care-i problema?!
- când pretinzi că eşti un webdeveloper serios... - ce e aia "serios" şi când am pretins că suntem "webdeveloper serios"? Băieţaş, eu mi-am construit de la început afacerea pe un principiu de bază: să nu par mai mult decât pot oferi în realitate. Uite aşa am ajuns să am cea mai vândută platformă de magazin virtual din România (ne îndreptăm vertiginos spre licenţa cu #100) şi ştiu că unora le stă în gât chestia asta, pentru că implicit trebuie să ofere pe 2000 de euro chestii mult mai performante decât platforma asta de 499 de euro, dar asta e, business is business, shit happens, cândva trebuia să apară şi în România aşa ceva.

Mă întreb ce s-ar face unii dacă SmartStore sau Actinic sau CS-Cart sau X-Cart sau dracu mai ştie cine şi-ar localiza softul în limba română şi l-ar vinde aici, oficial, pe sumele alea ridicole, gen 199 de dolari, care m-ar face chiar şi pe mine să transpir nasol de tot? Sau ce s-ar face dacă aş da eu 2000 de euro unor indieni să-mi facă 10 template-uri noi, astfel încât MRex să vină de-a gata nu cu 6 ci cu 16 template-uri (chiar, e o idee...)?

Niciun comentariu: