24.12.06

De unde am cumparat chestii-trestii de Craciun?

Până de curând nu cumpărasem decât de pe 2 magazine online: Emag (cărora le-am făcut de-a lungul timpului comenzi de vreo 1600 de euro) şi Cameredigitale.ro (de pe care mi-am luat camera digitală; nu că nu aş fi găsit-o şi pe Emag, dar mi-am zis că e bine să le dau şi altora comenzi... aşa e frumos).

Acest decembrie a fost prilejul de a face o primă comandă pe un magazin virtual creat cu softul nostru de creat magazine virtuale la cheie. E vorba de Mediadot.ro. Pe Mediadot se găsesc calculatoare, PDA-uri, componente etc. etc. etc. Ei bine, mi-a plăcut aşa de mult felul în care a fost ambalată comanda încât după 3 ianuarie o să mai cumpăr de la ei ceva. Şi la felul în care se mişcă, am impresia că o să le mai comand ceva şi peste 6 luni, şi peste 12, şi peste 24...

Niciun comentariu: