19.8.07

Fratele lu' PCFun.ro

A apărut Electrofun.ro. Prima oară când am văzut site-ul era să zic: "I-ote-i şi p-ăştia, au plagiat cu nesimţire PCFun-ul! ", dar apoi am citit pagina cu informaţii "Despre noi" (adică despre ei) care ne lămureşte că e vorba de un nou proiect al Fit Distribution.

Super tare ideea de a poziţiona separat magazinul de electrocasnice faţă de cel de tehnică fină.

În altă ordine de idei, tot de pe pagina "Despre noi", adică despre ei, am ajuns şi pe site-ul personal al lui Marius Ghenea, de a cărui existenţă habar n-aveam. Simpatică realizare. Şi mă bucur să văd că omului i-a plăcut să citească Freakonomics, carte apărută şi în limba română, în urmă cu 2 ani, la editura Andreco, ediţie de care Marius Ghenea din păcate nu are cunoştinţă (alo, marketingul de la editura aia, se aude?... wtf aţi făcut cu un bestseller care în America a stat zeci de săptămâni în topurile Publisher's Weekly?). Nu de alta, dar îi cunosc personal pe tehnoredactor şi pe redactor. Adică eu şi nevastă-mea.

Niciun comentariu: