În anul 2006, piaţa de web design din România a valorat aproximativ 4 milioane de euro. Cu banii ăştia:
1. poţi cumpăra cam 90% dintr-un bloc cu 10 etaje aflat într-un cartier mai aşa şi aşa din Bucureşti;
2. poţi cumpăra vreo 10 automobile Maybach (d-ăla de care are Gigi Becali).
Spre comparaţie, în 2006:
1. editura RAO a făcut afaceri de 3,3 milioane euro pe o altă piaţă la care România stă prost faţă de media de consum europeană: piaţa de carte;
2. Grey Advertising a făcut publicitate de 21 de milioane de euro (şi din câte ştiu ei sunt doar în topul firmelor de publicitate din România, dar nicidecum cei mai mari);
3. clientul meu, Util SPC, a vândut stivuitoare, accesorii şi piese de schimb de 2,9 milioane euro;
4. PC Garage a vândut online marfă IT de 1,3 milioane euro (în condiţiile în care eMag a vândut de 23 de milioane).
Concluzia?
Activăm pe o piaţă mică, insignifiantă, pe care o poate sufla orice şmecher.
Un comentariu:
E mica d-a e a noastra :)
Trimiteți un comentariu