27.5.07

Revelatie: femeile fac shopping in magazine...

...şi bărbaţii online.

Când mi-am cumpărat cele 2 laptopuri, am frecat netul de l-au găsit dracii. Citit recenzii, specificaţii, păreri, comparat preţuri.

Când mi-am cumpărat pda-ul, la fel.

Când i-am luat cadou telefonul mobil nevesti-mii, idem. Şi l-am cumpărat în ultima clipă, phew!

Acum mă chinui să găsesc un hotel la Paris. De fapt, de 2 săptămâni mă chinui. Partea bună e că am reuşit în sfârşit să decid după ce site voi face rezervarea: Venere.com . 123resa.net (site-ul pe care am făcut SEO), Expedia sau Opodo nu m-au mulţumit. Mi s-au părut ba prea complicate, ba prea puţin interesante, ba cu informaţiile aiurea. Şi astea sunt doar câteva dintr-o duzină de site-uri de rezervări online pe care le-am găsit cu Google.fr. Acum prevăd că o să dureze vreo săptămână până când voi decide hotelul. Nu de alta, dar pe lista scurtă sunt vreo... 20.

Niciun comentariu: