12.3.22

160 de milioane de morți ca să acopere alte zeci de milioane?

Mă tot gândesc la ce am scris aseară. Îmi pusesem un semn încă din 15 februarie, să urmăresc treaba asta, dar din lipsă de timp abia aseară am revenit asupra ei și am studiat-o mai atent. Mă gândesc la faptul că atâtea femei suferă în tăcere, fiind rușinate, probabil, să ceară un sfat medical pentru o afecțiune intimă de la o castă a medicilor care oricum e mutată cu arme și bagaje în tabăra lui „cred în știință” și „vaccinurile sunt perfecte și nu au efecte secundare”. 

Apropo de ăștia care „cred în știință”:

Cei care ațâță zeii războiului din Ucraina, un război complet cretin, care în mod normal se putea închide omenește în trei ore, fără nici un fel de distrugeri materiale și de pierderi de vieți omenești, sunt fix cei care voiau să impună mandate de vaccinare și care au transformat Europa și Occidentul într-un ghetou. Au nevoie de un război ca să ascundă ceea ce au făcut. Au nevoie de un rahat mai mare care să-l ascundă pe unul mai mic.

Dar cât de „mic”? Dacă demenții ăștia au nevoie de un război major ca să ascundă dezastrul pe care l-au produs cu mizeriile lor, putem evalua așteptările dezastrului pe care îl vor produce mizeriile în următorii 2-3 ani. În primul război mondial au murit 40 de milioane de ființe umane. În al doilea, 80 de milioane. Câți morți ar produce un al treilea război mondial? Încă o dublare? 160 de milioane? Ei bine, atunci înseamnă că ăsta e ordinul de mărime al cifrei morților care se așteaptă în următorii ani de la mizeriile lor de vaccinuri mRNA. Au nevoie de WW3 și de vreo 160 de milioane de morți ca să acopere cine știe câte alte zeci de milioane de morți care vor veni de la vaccinuri.

Vi se pare prea mult? Păi gândiți-vă că în numai două săptămâni războiul din Ucraina deja a produs 2 milioane de refugiați. Eu zic că băieții nu se joacă și sunt puși pe fapte mari! 

Cancere galopante (cancerul ovarian se manifestă și prin sângerări aiurea ale vaginului) și cine știe câte alte boli. Oamenilor li se va spune: „Ce băh, te plângi și tu că ai un cancer mititel?... ia uită-te la Ucraina, sunt milioane de refugiați, de bombardați... și tu te plângi de-o boală...”

În fond, cine a fost oaie o dată, mai poate fi și a doua oară, nu?!

Niciun comentariu: