20.7.07
Adwords: Tunurile industriei de filme porno, pe Romania
Văd la un moment dat pe un site o reclamă Adwords: "Câştiguri zilnice de 500-1000 euro, bla-bla". "Wow!... îmi zic. Ia să văd ce distruşi mai propun herbalife-urile, avon-uri şi alte rahaturi." Când colo, la capătul clickului e un site dubios, pastelat, care face reclamă la un aşa-zis "showpark" din Praga. Site-ul e în româneşte, dar româna e destul de vagă ("Cum Show Park-ul funcţionează?"), ca şi cum ar fi scrisă de cineva cu jumătate de creier lipsă. La prima vedere e un site de turism, cu excursii la Praga, sau aşa ceva. Şi totuşi ceva pute. Misterul se dezvăluie dacă vrei să afli "cum showparkul funcţionează". E un soi de bordel mai şmecher. Bine, nu se numeşte aşa şi nu apare nicăieri pe site cuvântul "sex". Fetele se vor numi "artiste active" (hm, sau pasive, depinde de ce parte a baricadei eşti), şi dacă nu le place în showpark (sau li se va părea... obositor? :)) ) pot opta pentru o carieră în modeling (se subînţelege ce fel de modeling).
Scris de
Lucian Sarbu
la ora
07:33
Trimiteți prin e-mail
Postați pe blog!Trimiteți pe XDistribuiți pe FacebookTrimiteți către Pinterest
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu