8.2.07

De ce e important fundul lui Ştefanov pentru filozofii români?

Un lectoraş mediocru de la Facultatea de Filozofie din Bucureşti a reuşit să iasă în evidenţă prezentându-se în fundul gol pe blogul familial.

Ziarul "Gândul" a iniţiat o campanie total isterică pe tema asta, preluată şi de "România Liberă". Nu e prea clar ce vroiau, sau ce vor de la bietul nudist cele două ziare, dar Facultatea a decis să-l sancţioneze pe respectivul cu interdicţia de a mai candida la titlul de conferenţiar. Timp de 3 ani. De asemenea, l-au rugat pe năstruşnic să retragă pozele de pe blog, lucru pe care omul, probabil spre nemulţumirea multor voyeur-işti, l-a făcut.

În ceea ce mă priveşte, fiind în continuare un observator (pasiv) al întâmplărilor din fosta mea breaslă, nu pot să nu remarc cu satisfacţie că un filozof român a reuşit, în fine, să străbată furcile caudine ale mass-mediei şi să ajungă pe prima pagină a ziarelor. Chiar şi în fundul gol. Aferim şi la mai mare! Chestia asta (adică un filozof pe prima pagină dintr-un ziar de mare tiraj) nu s-a mai văzut, dacă nu mă înşel, din vremea lui Nae Ionescu aşa că, spre deosebire de senatul Facultăţii, care nu prea cred că a înţeles cum trebuie măreţia acestei clipe, eu îmi scot pălăria şi zic: Să ne trăieşti, nene Ştefanoave!

Niciun comentariu: