20.1.07

Ceva mai prost decat pana prostului

Se zice că "pana prostului" e cea mai ridicolă situaţie în care se poate afla un şofer.

Cum, nu ştiţi ce înseamnă pana prostului? Adică nu mai are benzină!

Eu am stat însă vreo 2 zile în pana tâmpitului absolut, dacă pot spune aşa. Nu, nu în ce priveşte maşinile, ci în ceea ce priveşte computerele. M-am gândit că ar fi bine să am acasă un router wireless. După ce l-am cumpărat, hai să-l instalez. Sunt eu cam atehnic din fire, dar m-am descurcat. În general, dacă am instrucţiuni clare la îndemână, mă descurc în orice situaţie. L-am făcut să meargă cu cablu în el. După care am stat 2 zile să îmi dau seama ce naiba are de nu merge wireless. Ia şi citeşte forumuri, încearcă fel de fel combinaţii... Nimic. Oricât încercam să scanez după punctul de acces, nu se vedea nimic. Cum sunt şi căpos, nu am chemat pe nimeni în ajutor. În cele din urmă, profitând de faptul că azi e sâmbătă şi am avut mai mult timp de meşterit prin casă, i-am dat de cap şi acestei probleme.

Pur şi simplu nu apăsam butonul de activare a reţelei wireless de pe masca laptopului (un Fujitsu Siemens Amilo A1650).

Aşa că, aviz amatorilor: dacă vedeţi că nu reuşiţi şi nu reuşiţi să activaţi wireless-ul pe un laptop, căutaţi un buton. Trebuie să fie pe acolo!

Niciun comentariu: