3.7.24

Chipul cancerului

Așa arătam fix cu un an în urmă (în iulie 2023):


Și așa arătam în urmă cu 10 zile, imediat după externare:


Partea bună e că mă simt din ce în ce mai bine - în limitele rezonabilului, firește. Am început și tratamentul post-operatoriu de specialitate (oncologic... chimioterapia) și, din fericire, nu am observat până acum mari efecte adverse. Sigur că nu sunt 100% ok, am câteodată mari dureri, că doar am trecut prin două operații, nu una, dar una peste alta sunt pe drumul cel bun și voi învinge boala.

Am început să mai iau nițel și în greutate.

Până prin octombrie, noiembrie, o să termin și cu asta, și voi fi iarăși sănătos. 100% cancer free.

Dar, așa cum am scris și pe Facebook, Aghiuță m-a învins, chiar dacă eu voi învinge boala. Voi înceta să mai comentez de pe poziții de „gică contra” tot ceea ce Satana vrea cu lumea asta.

Le predau ștafeta și altora.

Niciun comentariu: