9.9.21

Vine trenul Delta, și vaccinații au adormit pe șine

O vreme, dar deloc puțin timp, influensării online au ciripit veseli în ton cu aberațiile oficiale care îi prezentau drept protejați pe vaccinații cu înțepătura-minune.

Și dă-i, și râzi, și hăhăială maximă despre „dacii” care nu se vaccinează.

Că doar le zicea Fauci americanu' prin decembrie 2020, nu?... că sfârșitul pandemiei se întrevede deja către sfârșitul lui martie, începutul lui aprilie, datorită vaccinurilor (nu mă credeți că zicea asta? ... iată linkul: https://www.npr.org/sections/coronavirus-live-updates/2020/12/15/946714505/fauci-predicts-u-s-could-see-signs-of-herd-immunity-by-late-march-or-early-april).

Astăzi, pentru prima oară, l-am văzut pe un influensăr d-ăsta că zice, ups, că și vaccinații fac Covid. I-auzi!

Hello!

Bună dimineața!

Nu doar că fac Covid, dar experiența Israelului ne arată că varianta Delta circulă bine-mersi prin toată populația și, așa cum ziceam, pe cei care se îmbolnăvesc și erau deja în grupă de risc (bătrânii bolnavi, diabetici etc.) îi bagă în mormânt cu viteza unei lovituri de karate. 

În timp ce pe vaccinații lipsiți de riscuri nu prea știm cu ce îi ajută vaccinul, fiindcă la toate cazurile de care am auzit Covidul s-a manifestat destul de nasol („simptomatic”).

Sigur, cult-followerii vaccinului vor zice că e bine fiindcă nu au ajuns la ATI, dar nu-și pune niciunul problema că și-a injectat o mizerie în el, că are acum corpul plin de proteină spike, și că așa cum vaccinul-minune nu l-a apărat de Delta, nu-l va apăra nici de Lambda, Miu, Epsilon etc. Ba, mai rău, dacă de Delta nu l-a apărat, e un lucru complet necunoscut ce se va întâmpla când corpul lui se va întâlni cu celelalte variante...

Apoi, mulți încă își mai fac curaj ca grecii la pușcărie crezând în aberația cu „vaccinul care protejează în proporție de... %”. 90%, 80%, 70%, dracu' știe cât, dar mult, oricum.

Bă băieți... eficiența vaccinurilor bate spre 0 (zero) %! Pe toate palierele: infectare, ATI, deces.

Aberația din formulă

Am încercat să-mi dau și eu seama cum dracului calculează ăștia eficiența aia. Când am văzut formula mi-am adus aminte instant de poza cu Bill Gates lângă care trona cartea: „Cum să minți cu statisticile”.


Click pentru mărire. Prima carte se intitulează „How to lie with statistics”. 
Sursa: Gates' Notes (blogul lui Bill), postare din 19 mai 2015

Io am făcut liceul la M-F d-ăla dur, de pe vremuri, cu funcții derivate, integrale, limite, nebunii, am luat treapta I, treapta a II-a și bacul la matematică, mereu cu note peste 8, am făcut și ceva statistică și econometrie la a doua facultate, dar trebuie să recunosc că mi-am prins urechile în formula după care se calculează eficiența vaccinurilor, pentru că pur și simplu nu are logică.

Adică, înțeleg perfect formula, dar nu înțeleg logica ei. Hai s-o privim nițel. Să luăm cel mai recent comunicat INSP și să discutăm pe el.

- Să zicem că vrem să calculăm eficiența vaccinului vizavi de infecții. În ultimele 7 zile analizate (30.VIII-5.IX) au fost depistate 9.255 de cazuri;
- se împart depistații între vaccinați și nevaccinați; din comunicatul INSP știm că sunt 80,4% nevaccinați și 19,96% vaccinați, deci avem 7.441 nevaccinați și 1814 vaccinați;
- se împarte și populația între nevaccinați și vaccinați; în acest moment, din populația eligibilă (12+) avem cca. 11.700.000 nevaccinați și 5.100.000 vaccinați; asta înseamnă 117 x 100.000 în primul caz și 51 x 100.000 în al doilea;
- din momentul ăsta recunosc că se rupe filmul în capul meu: se raportează numărul de cazuri pe fiecare tipologie în parte (vaccinați/nevaccinați) la 100.000 (de ce?!), adică avem 7.441/117 = 63,59 cazuri / 100.000 la [N]evaccinați și 1814/51 = 15,5 / 100.000 la [V]accinați;
-
 ...și formula finală a „eficacității” Ef a vaccinurilor arată așa:

Ef = (1 - V/N)%, adică

Ef = (1 - 15,5/63,59)% = (1 - 0,24)% = 76%, adică 76 de vaccinați din 100 ar fi protejați pe bune să ia Covid.

Ce, măh?! 76%?!

Poate că m-am tâmpit eu, dar pe vremea mea Es-ar fi calculat cu formule aritmetice mult mai simple și mai clare, în felul următor:

- [V]accinați = 5.100.000, adică V = 30,36% din total populație eligibilă;
- [C]azuri vaccinați = 1814, adică C = 19,60% din total cazuri;
- Ef' = (1 - C/V)% = (1 - 19,6/30,36)% = 35,44%

...logica formulei mele fiind foarte simplă: te uiți drac' la procentul de vaccinați, compari cu procentul de cazuri depistate la vaccinați, și scoți eficiența! 

Când ai eficiență de 100%? Simplu și logic: când ai 0 (zero) cazuri printre vaccinați! 0 cazuri, eficiență 100% a vaccinurilor! 

Când ai 0% eficiență? Simplu, când ai vaccinat x% din populație și cazurile de vaccinați depistate sunt tot x% din total cazuri! Să zicem că ai o populație de 100 și ai vaccinat 20, deci procentul de vaccinați e de 20%. Și ai 10 cazuri, dintre care 2 vaccinați, adică tot 20%. Păi ... dacă virusul circulă fix la fel prin ambele tipuri de populație, atunci vaccinul e frecție la picior de lemn, și nimic mai mult!

Când ai comis-o rău de tot, adică nu doar că vaccinul e ineficient, dar mai și potențează infecția? Iarăși simplu: când cazurile depistate printre vaccinați sunt mai mari de x%! În cazul de mai sus, ai vaccinat 20% dar să presupunem că ai 5 vaccinați infectați din 10 cazuri, atunci ai 50% cazuri de vaccinați drept pentru care, clar, ai comis-o! Nu i-ai vaccinat pe oameni, ci i-ai otrăvit!

O formulă scurtă, simplă și ușor de înțeles. Ce drac' de treabă are să raportezi cazurile la 100.000?! Ce treabă are să compari mere (nevaccinații) cu pere (vaccinații)?!

Între noi fie vorba, după formula mea - pe care o consider mult mai normală la cap decât formula oficială a „epidemiologilor” - în Israel, în luna august, eficacitatea vaccinurilor a zăcut constant pe la 10-15%, adică din 100 de vaccinați 85-90 au fost permanent în pericol să se infecteze. 

În schimb, conform alambicatei formule oficiale, ea a coborât spre maxim 39%, deci de vreo 3 ori mai bine, după care a început să urce din cauza boosterului (booster care, să fim bineînțeleși, e experiment pur... pe pielea oamenilor!).

În ceea ce privește admisia la ATI, pe populația 50+ (risc ridicat) eficacitatea în Israel a stat constant în primele 20 de zile la numai 34-36%*. Situația s-a îmbunătățit după apariția boosterului, dar de la începutul lunii septembrie nu mai putem calcula nimic, deoarece datele și informațiile au devenit nesigure (nu mai poți pune bază pe ele fiindcă efectiv nu e clar cine mai e considerat vaccinat complet și cine nu).

La noi, din păcate, nu știm care e situația din acest punct de vedere, fiindcă nu știm cine sunt cei 523 de internați la ATI, sau poate că n-am găsit eu informația. Însă având în vedere experiența Israelului probabil și la noi eficiența reală a vaccinului va ajunge pe la maxim 10% în ceea ce privește contagiunea și maxim 30% în ceea ce privește admisia la ATI. 

Când vom observa asta?

Foarte curând. Pe măsură ce trenul variantei Delta va începe să circule tot mai rapid pe șinele pe care au adormit corporatiștii vaccinați.

--

* de fapt procentul e mult mai rău, nu mai mare de 25%, fiindcă, așa cum am arătat, în Israel majoritatea deceselor din luna august s-au înregistrat la vaccinați. Se pare că pentru cei vulnerabili și vaccinați (bătrânii bolnavi, bătrânii diabetici etc.) forma de Covid dezvoltată e galopantă și cu adevărat letală, exact așa cum se observase în studiile inițiale pe pisici ale primelor tentative de vaccinuri mRNA.

LE. Concret, la 4-5.000 de cazuri / zi depistate - să zicem - cam 1.200-1.300 vor fi cazuri de cetățeni vaccinați, și la 8-900 de oameni internați la ATI, în jur de 200-250 vor fi garantat cazuri de vaccinați, cel mai probabil bătrâni bolnavi de alte afecțiuni.

Sigur că majoritatea cazurilor depistate și care vor ajunge la ATI vor fi de la nevaccinați, pentru simplul motiv că nevaccinații reprezintă majoritatea covârșitoare a populației. Ce trebuie înțeles este că vaccinații, mai ales cu aceste două festivaluri pentru imbecili care au loc acum - Untold (Cluj) și Saga (București) - vor răspândi virusul într-o veselie. Pentru că vaccinul nu-i ferește nici de infecție, nici de boală!

LE. 22 septembrie: în postarea de mai sus s-a strecurat o greșeală imensă care m-a împiedicat să observ că, de fapt, încă de la acea dată „eficiența” vaccinurilor scăzuse oficial sub 50%! Îi las cititorului perspicace plăcerea de a descoperi greșeala... ;) ... scuze, dar eu nu sunt jurnalist, eu scriu în general DUPĂ ce îmi fac munca de zi cu zi, adeseori obosit, și e normal să mai și greșesc. Din păcate, dacă mi-aș fi dat seama cât de gravă e situația, chiar și conform minciunilor lor, poate că aș fi putut trage un semnal de alarmă încă de atunci...

Niciun comentariu: