14.6.19

26 mai, alegeri libere și corecte :D

Văd că au apărut rezultatele pe situl BEC. În orice țară normală ar trebui să ne tăvălim pe jos de râs. Mi-e lene să reiau ce am scris pe Facebook, așa că pun aici embed:



Aberațiile sunt abundente... e suficient să descarci fișierul .csv, îl tragi într-un Excel, și începi să-l studiezi. Cum ziceam și acolo: PSR e campion într-o singură secție (doar una!) din Ghiroda, PSDI doar câțiva km mai încolo, la Dumbrăvița, tot așa, într-o singură secție (în restul e praf), UDMR în 2016 a luat 0 (zero) voturi în jud. Dolj, localitatea Cârna, dar acum a luat... 16 (!!!), și tot așa. Aberațiile statistice sunt cu duiumul.

Alegerile din 26 mai au fost în mod evident fraudate, poate cea mai grosolană fraudă de după revoluție, mai grosolană decât cea făcută de Băse în 2009.

Urmăriți și wall-ul de Facebook al d-lui Ionuț Apahideanu, extrem de instructiv: https://www.facebook.com/apahideanu, omul a muncit mult să descopere aberațiile care încep să apară.

Problema mea e că eu am cam obosit să mai „cred” în „democrația” românească.  S-a furat în 2009, s-a furat (masiv) și la europenele din 2014, când a ieșit „independentul” Diaconu, s-a furat și în 2014 la turul I (100%), se fură și acum... Nu știu cine o fi furat acum, adică „cine pe cine a furat”, însă dacă a fost un furt anti-PSD nu cred că ar fi fost posibil fără complicitatea totală a pesediștilor de sub Dragnea. Care voiau să scape de dobitoc și erau prea lași să-l dea jos pe linie de partid.

Niciun comentariu: