11.2.17

Pe 12 februarie e anunțat un nou protest de amploare în Piața Victoriei. Eu zic că...

...protestul acesta va fi un semi-eșec comparativ cu cel din 5 februarie (care oricum a fost un eșec față de câtă lume așteptau să adune inițiatorii) și că va aduna undeva în jur de 40.000 de oameni +/- 15%. Asta înseamnă - pentru cei care sunt din provincie și nu știu geografia Bucureștiului - că în fotografii se va vedea plină numai Piața Victoriei, fără excrescențele dinspre Kiseleff, Aviatorilor, parcarea mare de la capătul Buzeștilor, Iancu de Hunedoara, Lascăr Catargiu.

Astă-seară la ora 20.00, care e oră de vârf, am trecut pe acolo și cred că erau vreo 4.000 de demonstranți, pentru că ocupaseră o mare parte din toată insula din intersecție. Cum această insulă are 2300 mp e ușor să estimăm numărul demonstranților bazându-ne pe o densitate de 2 oameni / mp pe 80% din suprafață. De circulat, se circula normal în toată intersecția.

Dacă se va adeveri cifra înaintată de mine, voi zice și pe ce m-am bazat. Nu e vorba de frig. Și mai zic ceva: dacă vor veni semnificativ mai puțini demonstranți decât cifra pe care am înaintat-o eu, să zicem doar 15.000 de demonstranți, atunci protestele vor înceta de la sine în câteva zile. Dacă se va adeveri cifra mea atunci protestele vor continua.

Niciun comentariu: