25.2.10

Sunt corecte rapoartele birocratilor de la Bucuresti?

Citind azi în ZF că FMI-ul zice că până în 2012 o să ieşim din criză, mi-am adus aminte de rapoartele pe care dom' L... anu, şeful meu de la Ministerul Culturii, le dădea danezilor în anul 2000. Probabil ascultând rapoartele lui Boc, aşa o fi, în 2012 ieşim din criză şi în 2014 îi întrecem pe americani în cursa către Lună.

Aşa că diseară voi căuta rapoartele şi le voi urca pe blog, ca să înţeleagă tot poporul de ce, după celebrul proiect IEDA, Ministerul Danez de Externe de la acea vreme se pare că a refuzat ulterior să mai acorde vreun grant către România, cum am auzit la câţiva ani după ce părăsisem acea cloacă birocratică.

Atunci am aflat că istoriile cu vacile transportate dintr-un judeţ în altul în timpul vizitelor de lucru ale lui Ceauşescu nu erau "legende". Eu însumi a trebuit să car cărţi vechi de 30 de ani între etajele Centrului de Perfecţionare, ca să le arătăm danezilor că "merge treaba", avem bibliotecă, şi să marce banu'. Dar n-am timp acum de poveşti. Aşa cum am promis, diseară încep "arhivarea" electronică a raportului şi urmează să vă ofer o mostră de birocraţie românească.

Niciun comentariu: