13.3.08

Telefoane - d-ale web designului

Unii se laudă cu searchurile, care mai de care mai bizare, după care le este găsit blogul. Eu pot să mă laud cu ceea ce aş fi putut vinde ca urmare a telefoanelor primite de la diverse persoane care, în urma unor căutări pe Google, au nimerit pe site-ul nostru.

"Alo, bună ziua. Vindeţi motostivuitoare Balkancar? [Omul îl căuta pe clientul nostru, UtilSPC.] Nu, nu vindem. Păi cum nu vindeţi, că v-am luat telefonul de pe internet? Nu vindem, zău aşa. Clientul nostru, UtilSPC, vinde. Aha. Dar dvs. cine sunteţi? Păi noi le-am făcut saitul. A. Şi nu ştiţi numărul dânşilor? Ba da. Staţi aşa să mă uit în agendă."

De două ori au sunat unii să cumpere aşa ceva. Un stivuitor d-ăla e vreo 12.000 de euro. Trebuia să-i cer comision lui Răzvi, fuck! Alta:

"Alo, eRPeDe? Huh?! Nu sunteţi eRPeDe?! Ăăăă... nu. Da' cine sunteţi?! Păi om fi şi noi cineva, dar dvs. ce doriţi? Domne', vă sun din Vânju Mare, am nevoie de nişte hârtie... Ok, ok. Aţi nimerit greşit. Nu suntem eRPeDe şi nu vindem hârtie. Păi şi atunci ce-i cu numărul dvs. de telefon la ei pe site?! Ăăăă... cred că vă înşelaţi. Numărul nostru e pe site-ul nostru. Daaaa? Parol! Păi nu se poate, că eu de acolo l-am luat! Ok, cum aţi ajuns la ei pe site? Ăăăă... pe ăsta, cum îi zice, pe internet. Bine, bine, dar cum? Nu cumva aţi căutat ceva pe Google? Ba da... E clar, credeţi-mă pe cuvânt, aţi nimerit greşit, căutaţi veveve-erpede-ro şi veţi nimeri unde trebuie."

Şi azi:

"Alo, bună ziua. Firma Rex? Ăăăă... nu chiar. Pe-aproape. Ăăă... cum adică? Păi vreţi să spuneţi Magazinosaurus Rex? Ăsta e produsul nostru. Rex e o părticică din el :) Şi cu ce vă ocupaţi? Noi? Păi s-ar zice că vindem magazine virtuale. Aaaa, ce bine. Ia spuneţi-mi, ştiţi cumva unde găsesc plită Rex? [WTF?!] Mi s-a spus să caut pe internet plită + rex + codul produsului şi am nimerit la dvs. [de fapt a căutat "rex -elctrocasnice", sic!, am văzut după aceea în PHPMyVisites] Doamnă, habar nu am, dar dacă vreţi vă pot da adresele unor magazine de-ale noastre şi căutaţi pe la ei, poate găsiţi. Ura! Aşa, notaţi: veveve-mediadot-ro, veveve-eurominusbest-ro, veveve-aerostore-ro, veveve-topvideomol (m-a-l-l) -ro . Mulţumesc!"

Cu plăcere.

Niciun comentariu: