26.12.06

Ce de luzeri...

Mă uit prin Okazii.ro, rubrica Afaceri şi servicii online, şi nu-mi vine sa cred câţi luzeri circulă liber pe net: "bani pe net", "million dollar script", "web design preţuri fff mici", "secretele Google"...

A, şi nu ştiu dacă aţi observat: în ultima vreme, retardaţii pot fi recunoscuţi online în special prin 2 chestii:
  1. punerea de 3 semne de exclamare (!!!) atunci când vor să sublinieze importanţa mesajului (unul singur fiind de ajuns);
  2. mâncarea desinenţei: de exemplu, aţi văzut cum am scris mai sus cuvântul retardaţii? Cu doi de "ii": -ii. Retardatul ar scrie retardaţi. Cu un singur "-i".
Pe vremea mea erai socotit idiot dacă nu ştiai să scrii/foloseşti corect "copii, copiii", "să fii" ş.a.m.d. De aceea, îmi rezerv şi eu dreptul de a-i socoti idioţi pe junii de azi care arată că, la nivel cerebral, nu au trecut de clasa a II-a.

Punerea de 3 semne de exclamare ţine de acelaşi tip de retardare pe care îl întâlneşti atunci când un cretin trebuie să comunice cu un străin. Cum, nu aţi văzut niciodată? E delicios. Închipuiţi-vă un mesaj de genul ăsta: "Sarmalele sunt mâncare tradiţională românească făcută din carne şi varză." Să presupunem că mesajul trebuie comunicat în franceză: "Les sarmale sont un plat traditionnel roumain qui est fait de viande et de chou." Ce face cretinul? Evident că nu ştie să articuleze, nici măcar la nivel aproximativ, vreun cuvânt în franceză. Şi atunci va începe să zbiere, ajutat şi de mâini: "Sarmale! Sar-ma-le! Mân-ca-re! Tradiţie! Tra-di-ţio-nal! România! Ro-mâ-nia! Hapa-hapa! Bun! Mâncare bun! Frecat pe burtă!" Zbieretul este semnalul care ne transmite că, instinctiv, cretinul are impresia că omul nu-l înţelege nu fiindcă el (cretinul) nu ar şti să comunice, ci fiindcă... omul ar fi surd! Altfel zis, cretinul nu vede nici o problemă cu sine; întotdeauna problema e la celălalt. La fel cu semnele de exclamare. Ia uite ce îţi dau eu: super bengoasele secrete Google! Şi dacă nu ai înţeles primul semn de exclamare, mai ia d-aici unul ! şi încă unul ! Na, ca să te convingi că e super bengoase!!!

Niciun comentariu: