23.11.06

Oare Google se poate uita peste gard?

La 1 noiembrie s-au lansat primele 2 magazine virtuale construite pe noul nostru software pentru creat magazine virtuale la cheie, Magazinosaurus Rex™.

Unul, www.topvideomall.ro, are vreo 700 de produse iar proprietarii au ales ca strategie de promovare SEO + AdWords, cu un buget de AdWords nici prea prea, nici foarte foarte. In consecinta am inceput campania de linkuri. Site-ul are acum peste 100 de backlinkuri de pe aproximativ 50 de domenii unice, dar in curand va ajunge la vreo 250 de linkuri de pe 100 de adrese unice. Suficient cat sa crestem PR-ul site-ului si sa-l facem indexabil in adancime. A, si sa nu uitam, am creat si un Google Sitemap inscris corect in Google.

Pana acum Google a indexat doar 203 pagini.

Celalalt, www.mediadot.ro, are vreo 3000 de produse si a ales o strategie de promovare complet diferita. Reclame agresive online + AdWords. Reclamele s-au afisat cateva saptamani la rand pe mai multe site-uri "autoritare". In primul rand, forumul Softpedia. Pe mii si mii de pagini. Totusi, reclamele erau fie de tip flash, fie contineau clickuri cu redirectionare. De aceea momentan Mediadot nu pare sa aiba oficial decat 2-3 backlinkuri directe. Ceea ce in mod normal ar fi egal cu nimic.

Si totusi, Google a indexat deja 6900 de pagini, iar cantitatea lor pare sa creasca zilnic. Singura mea explicatie e ca Google urmeaza redirectarile din reclame. Important de retinut.

Niciun comentariu: