tag:blogger.com,1999:blog-13992288.post2477773501964214614..comments2024-02-07T13:00:09.139+02:00Comments on News from Romanian net: Sindromul santierului navalLucian Sarbuhttp://www.blogger.com/profile/01671373542519868350noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-13992288.post-21171164839239798922007-06-10T04:49:00.000+03:002007-06-10T04:49:00.000+03:00Fain post, cred ca asa fac majoritatea clientilor....Fain post, cred ca asa fac majoritatea clientilor.<BR/><BR/>Cred ca unul din motive e faptul ca ei gandesc un site ca o investitie one-time. Vor un site si cred ca platesc o data, se termina totul rapid si gata, au prezenta pe net.<BR/>Din pacate asta este rareori adevarat deoarece tehnologia se schimba, brand-ul se schimba, clientii (si mai ales asteptarile lor) se schimba.<BR/><BR/>Din acest motiv ei vor din prima sa iasa totul perfect crezand ca este singura sansa. Trebuie convinsi ca asta e o iluzie si ca web-ul se schimba foarte rapid. Ce era cel mai fain site acum o luna poate sa fie uitat azi. <BR/><BR/>O abordare poate mai brutala dar adevarata din punctul meu de vedere e sa-i zici ca el habar nu are de cum trebuie sa faci un site si ar trebui sa lase asta la firma de webdesign, pe el sa-l preocupe doar ca site-ul confera vizitatorilor mesajul pe care il vrea el despre firma lui.<BR/><BR/>Iar verdictul final nu poate sa-l dea nici clientul, nici firma care creeaza site-ul si doar vizitatorii, daca nu ai deja vizitatori cu feedback nu poti sa stii daca un site e bun sau complet aiurea.Anonymousnoreply@blogger.com